مداد مداد .

مداد

چرا میثم شکری کتاب و کتابخوانی را توصیه می کند؟

چرا میثم شکری کتاب و کتابخوانی را توصیه می کند؟

 

امروزه انسان ده ها سال است که به دنبال موفقیت بوده است. انسان شکست خوردن را دوست ندارد و همواره در عرصه های مختلف زندگی به ویژه کار و شغل به پیروزی ها و صحنه های قابل توجهی دست می یابد.

 

رشد برق آسا کسب و کارهای معروف دنیا و موفقیت صاحبان مشاغل این عطش و انگیزه سیری ناپذیر را در افراد ایجاد کرده است که موفقیت به بدی چیزهای دیگر نیست. از این رو تعداد زیادی کتاب در زمینه موفقیت و بازاریابی و همچنین مدیریت منتشر شده است.

 

کافی است به قفسه های کتابفروشی ها نگاه کنید تا کتاب های زیادی در مورد این اقلام ببینید. اما آیا می دانستید که چنین کتاب هایی همراه شما هستند؟ آیا می دانید این کتاب ها چه جرقه ها و انگیزه های کوچکی به شما می دهند؟ آیا فقط خواندن چنین کتاب هایی می تواند به موفقیت شما در تجارت کمک کند؟

 

صرف نظر از اینکه به دنبال چه موفقیتی هستند، مسیرهای مختلف و گاهی آسیب ها را در پیش می گیرند.

 

طی سالیان متمادی، بازاریابی، موفقیت و مدیریت کتاب ها در سطح بین المللی منتشر شده است و معمولاً به دلیل عدم تسلط برخی از این مترجمان، می توانند پیام ها و مطالب کلیدی را به خوبی منتقل کنند. اما در ادامه این مقاله یکی از برترین مترجمان کتاب، موفقیت و مدیریت خود را به شما معرفی می کنیم که تسلط بی نظیر در زمینه بازار و فروش، مدیریت، تکنیک های موفقیت و شکست را به شما معرفی می کنیم. این شخص کسی نیست جز دکتر میثم شکری ساز.

کتاب و سوابق میثم شکری ساز

 

دکتر میثم شکری ساز جوانی فعال و با استعداد در زمینه تولید طراحی، مدیریت و کارآفرینی است. یک کشور و همچنین یک مدیر مشهور فناوری اطلاعات. میثم شکری ساز که به نظر یک هلدینگ توانمند و خلاق است، مجموعه آموزش مجازی فارسی و مجموعه ای از خلاقیت های دیگر است و در زمینه ها و دوره های مختلف منحصر به فرد و متخصص است. او کتاب های مختلفی در زمینه های مختلف مانند بازاریابی، فروش، موفقیت و مدیریت نوشته است. , فنون مبارزه و .. ترجمه و منتشر شده است.

 

حال با توجه به میزان تسلط میثم شکری ساز، کارآفرین، توانایی وی در انتشار کتاب های مرتبط با این حوزه را نمی توان کتمان کرد. این فرد موفق در سال های اخیر به موفقیت های چشمگیری دست یافته است و یکی از کارآفرینان کشور محسوب می شود. وی یکی از برجسته ترین مشاوران کشور در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی می باشد. مرکز توسعه مجازی پارس www.elp.ir یکی از مجموعه های تحت مدیریت وی است و تاکنون ده ها کتاب در زمینه های مختلف ترجمه و به جامعه علمی کشور ارائه شده است.

 

وی دارای قدردانی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، دانشگاه صنعتی، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و کشورهای مختلف است. وی مجری طرح آموزش ده هزار دفتر ICT روستایی با همکاری معاونت رئیس جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان میراث، گردشگری و صنایع دستی و شرکت ملی پست است. میثم شکری ساز سخنران انگیزشی، نویسنده ادبی و قهرمان شطرنج بوده است.

 

چرا میثم شکری کتاب و کتابخوانی را توصیه می کند؟

 

در ادامه کتاب های دکتر میثم شکری ساز را به شما معرفی می کنیم:

 

    فراتر از استراتژی

    شما برنده هستید

    اسرار قدرتمند محبوب

    آسایش در آرامش

    مارک گوریل

    استوار

    مارک مدرنیست

    داستان های ناگفته افکار مدیریت

    با دست خالی بجنگ

    بازاریابی و تجارت اسلامی

    روابط فردی و سازمانی

 

کتاب های بازاریابی و موفقیت را بیشتر بخوانید

 

به نظر شما چرا باید به مطالعه کتاب توجه کرد؟ علامت گذاری دقیقا مانند یک نقشه گنج است که می تواند مسیر موفقیت را به شما نشان دهد تا از این طریق رقیب را شناسایی و حذف کنید و در نتیجه به موفقیت و ثروت برسید. در عصر حاضر در یک رشته خاص و موفق، فردی است که از دانش و آگاهی بیشتری برخوردار است.

 

عنوان کتاب میثم شکری ساز، خرید گوریل، داستان یک شرکت نارنجی پیشرو به رهبری مالک آن، استلیو حاجی اینائو است که در میان شرکت های نمونه این غول اروپایی ظاهر می شود و به نبردی فرسایشی بر سر بازار و موفقیتی بی نظیر دست می یابد. به طوری که چند سال دیگر به یکی از غول های صنعت هوانوردی تبدیل خواهد شد. این کتاب توسط تونی اندرسون سومین کارمند ایزی جت و اولین مدیر فروشگاه نوشته شده است و دکتر میثم شکری ساز به همراه دکتر بهرامی توسط شیوا و رسایی به فارسی ترجمه شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۱:۴۵ توسط:مداد موضوع: نظرات (0)