مداد مداد .

مداد

نصب حفاظ درب کشویی فلزی ( آکاردئونی

نصب حفاظ درب کشویی فلزی ( آکاردئونی )

 

در نهایت می توان گفت که نصب حفاظ درب کشویی فلزی ( آکاردئونی ) کاری آسان است اما شما نمیتوانید آن را خودتان و بدون مشورت یک متخصص انجام دهید. بهترین کاری که در این زمینه می توانید بکنید این است که از فردی که در این زمینه متخصص است کمک بگیرید و همچنین بهترین نوع این درب ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

 

حفاظ آهنی مدرن و با امنیت چیست؟

 

زمانی که می گوییم حفاظ آهنی مدرن و با امنیت در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همین دلیل هم اغلب به آن ها حفاظ آهنی مدرن و با امنیت گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به حفاظ آهنی مدرن و با امنیت نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد. در این بخش می خواهیم شما را با انواع حفاظ آهنی مدرن و با امنیت آشنا کنیم.

قیمت محافظ پنجره در تهران

 

قیمت محافظ پنجره علاوه بر ایمنی، استحکام و ظاهر زیبا، قیمت نرده پنجره فرفورژه متری بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای هم دارد. نرده ها و حفاظ  پنجره فرفورژه با استفاده از برش لیزر تولید می شوند.قیمت انواع حفاظ پنجره با طرح فرفورژه پس از اندازه گیری ابعاد و طول و عرض پنجره به طور شفاف و واضح بیان و اعلام می شود. البته که اندازه پنجره تاثیر زیادی در تخمین قیمت نهایی دارد ولی مهمترین عامل تعیین قیمت جنس سازه است. هر چه پروفیل فرفورژه تراکم بیشتری داشته باشد، وزن سازه هم بیشتر شده و قیمت بالاتر می رود.مورد بعدی در تعیین محدوده قیمت طرح حفاظ پنجره است. برای مثال گل های سنگین با تراکم بالا، نیاز به متریال بیشتری دارند و از سویی کارهای پیچیده با ظرافت های زیاد، دستمزد و هزینه ساخت را بیشتر می کند. بالا رفتن قیمت حفاظ پنجره ارتباط مستقیم با این سه عامل مطرح شده دارد.

آشنایی با بهترین حفاظ دیوار : حفاظ شاخ گوزنی

 

تولید حفاظ شاخ گوزنی  برای ایجاد امنیت منزل و جلوگیری از ورود غافلگیرانه افراد ، سارقان و حیوانات وحشی و... ساخته میشود .

 حفاظ شاخ گوزنی معمولا روی دیوار نصب می شود و امنیت خانه را تامین می کند اما گاهی در بالکن ها و حتی روی پنجره نیز نصب می شود.

در سالیان دور حفاظهای به کار رفته  بصورت نیزه یا سیم خاردار بوده است که دارای معایب بسیاری بودند ، ولی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از حفاظها هستیم .

نمونه ای از حفاظ های نسل جدید:

-1 حفاظ شاخ گوزنی

-2بوته ای و نی زار روبه رو هستیم که از نظر شکل ظاهری ،امنیت و قدرت بسیار عالی تر بوده و مورد تایید پلیس کشور نیز می باشد.

بهترین رنگ و ابعاد  حفاظ شاخ گوزنی

 

 جنس رنگ از نوع فام بوده است که کیفیت بسیار عالی و مورده قبولی دارذ. اندازه طولی شاخه از این حفاظ معمولا به 2 متر می رسد. عرض این نوع ازحفاظ به 30 تا 75 سانت می رسد. ارتفاع این نوع از حفاظ 50 تا 150 سانتی متر است. برای جوشکاری و نصب حفاظ شاخ گوزنی، شاخک های حفاظ به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این نوع حفاظ استفاده می شود.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری مهر

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۱:۰۱ توسط:مداد موضوع: نظرات (0)