مداد مداد .

مداد

مشخصات ظاهری و فنی ام وی ام ایکس33

مشخصات ظاهری و فنی ام وی ام ایکس33

کراس اوورهای کامپکت بدون شک در حال تبدیل شدن به محبوب ترین رده خودرو در جهان هستند. این محصولات از نظر اندازه بدنه، بین سدان های پهن و مدرن قرار می گیرند. از یک طرف آنقدر بزرگ و گران نیستند و از طرف دیگر ارتفاع مسافر بیشتر از سطح زمین و راحتی بیشتری را ارائه می دهند.

 

q1_efr.jpg

 

هر کراس اوور کوچک یا متوسط ??دارای صندوق عقب و فضای مناسب برای چهار سرنشین و مصرف سوخت رضایت بخش است. بنابراین می تواند یک گزینه ایده آل برای خانواده های امروزی باشد. بورس لوازم یدکی ام وی ام خیابان ملت تهران می باشد که براحتی می توانید هر قطعه ای لازم داشته باشید را تهیه کنید.

دفتر مرکزی Chery در ووهو، استان آنهویی، چین قرار دارد. این شرکت در سال 1999 تاسیس شد و در سال 2003 با تولید خودروهای سواری شروع به کار کرد. Chery Automobile در حال حاضر دهمین خودروساز بزرگ چین با تیراژ 600000 دستگاه در سال است. چری علاوه بر محصولات خود، خودروهایی را برای بزرگترین شرکت های جهان به ویژه جگوار و لندرور مونتاژ می کند و در مجموع حدود یک چهارم کل محصولات این شرکت به خارج از چین صادر می شود. در ابتدا لازم به ذکر است که خودروهای برند ام وی ام نیز زیرمجموعه شرکت چری بوده و با همین نام چری در چین شناخته می شوند. به نظر می رسد نام و نشان ام وی ام تنها به درخواست نماینده فروش این شرکت در ایران بر روی برخی خودروهای چری گذاشته شده است. در تاریخچه شرکت چری، ام وی ام تنها لقبی برای خودروی QQ3 است که در ایران با نام MVM110 شناخته می شود.

کلمه "Tiggo" در چری برای کراس اوورهای این برند است. در واقع اولین تیگو در بازار ایران MVM X33 بود که همچنان یکی از مهم ترین محصولات چری است. این خودرو در سال 2005 رونمایی شد و پس از چند فیس لیفت همچنان بر اساس پلتفرم اصلی تولید می شود. مدیران خودرو سه مدل تیگو 3 را وارد ایران کرد. این سه مدل عبارتند از: بیسیک و فیس لیفت مدل های 2010 و 2014 چری تیگو 3 یا ام وی ام X33 در حال حاضر در چین، روسیه، اروگوئه، مصر، اندونزی و کرمان موتور ایران تولید می شود. آخرین مدل این خودرو در ایران دارای کد X33 S Sport است تا از مدل های قبلی متمایز شود.

 

 

 

طراحی ظاهری و بدنه

کسانی که با نسخه های قبلی X33 آشنا هستند، باورشان سخت است که تمام این مدل ها سیزده سال است که با یک پلتفرم تولید شده اند. نمونه اولیه طراحی ناسازگاری با چراغ های بزرگ و منفور داشت. اما با فیس لیفت 2010 جذاب تر شده است. این محصول با طراحی مجدد سال 2014 متحول شد و ظاهر جدیدی شبیه به خودروهای اصلاح شده پیدا کرد. در واقع بسیاری از خودروهای چینی ساخت برندهای مختلف بین سال‌های 2014 تا 2016 به دلیل استخدام طراحان خارجی در صنعت خودروسازی چین دچار تغییر ظاهری شدیدی شدند و تیگو 3 (UVVM33) نیز این امر را تجربه کرد. جدیدترین مدل ام وی ام X33 در ایران با دو تیپ S و S اسپرت عرضه می شود که تنها در جزئیات سپر جلو تفاوت دارند. مدل اسپرت نیز سقف مشکی دارد. امروزه X33 S Sport از جذابیت بیشتری در بازار برخوردار است. از جلو، چراغ های کشیده این خودرو با لامپ هالوژن در وسط، در مقایسه با مدل های قبلی جذاب تر به نظر می رسند. چراغ نارنجی کوچک در گوشه چراغ اصلی قرار گرفته است که همراه با قطعات فلزی نازک، ظاهر چشم ها و پلک ها را برای نورپردازی خودرو تداعی می کند. نوار LED نور روز در داخل سپر و کمی بالاتر از دیمر قرار دارد. مانند دیگر خودروهای چری، X33 دارای جلوپنجره ساده با زمینه مشکی و نوارهای افقی با فلز کروم و نشان سازنده است. این خودرو فقط در ایران دارای برند MVM بوده و در سایر کشورها با آرم مشابه A مربوط به گروه چری تولید می شود. برای خرید لوازم یدکی ام وی ام ایکس 33 میتوانید بصورت حضوری یا تلفنی از خیابان ملت تهران (چراغ برق) تمامی نیاز های خود را تهیه کنید.

سپر X33 S حجم پیچیده و چشمگیری ندارد. اما با چند سوراخ بزرگ ظاهری اسپرت و جوان پسند می دهد. این ترفند البته نیاز به فلز و هزینه را در این بخش کاهش داد. در هر طرف یک مکان مخصوص برای مه و نور روز وجود دارد. در قسمت مرکزی دستگاه های پلاستیکی و مشبک مشکی وجود دارد که در مدل MVM X33 S Sport با رنگ های مستطیلی در فلز و نقره ای همراه شده است.

در مشخصات، تفاوت محسوسی بین بدنه X33 S و مدل قبلی وجود ندارد. اما به دلیل استفاده از وسایل فلزی روی درب ها، می توان مدل جدید را از نسخه قدیمی تشخیص داد. رینگ های X33 S نیز ظاهر بهتری دارند و خریدار اکنون می تواند از طراحی اسپرت رینگ های آلومینیومی 17 اینچی استفاده کند. در نسخه اسپورت، ریل هالتر نیز اصلاح شده تر است. اما هنوز آنتن کوسه وجود ندارد و نمونه سنتی با پوشش مشکی در انتهای سقف دیده می شود.

 

 

 

طراحی داخلی و کابین

مشابه نمای جلو، فضای داخلی ام وی ام X33 در مدل جدید کاملا دگرگون شده است. فرمان مدرن با فریم فلزی و صفحه نمایش بزرگتر و همچنین جایگاه ویژه در داشبورد و طراحی خلاقانه برای مجرای خروجی هوا جلوه های جدیدی را برای سرنشین ارائه می دهد. در مدل X33 S اسپرت که نسخه ویژه بازار ایران است، دستگاه های قرمز رنگ در قسمت هایی از داشبورد و روکش درب داخلی به چشم می خورد.

مانند بسیاری از خودروهای امروزی، داشبورد MVM X33 به سه قسمت تقسیم شده است: در بالا، منحنی چشم نوازی وجود دارد که بر خروجی هوا و پنل پشت فرمان تأکید دارد. ?. بخش میانی دارای جایگاه ویژه ای برای صفحه نمایش لمسی هشت اینچی است. به طوری که هماهنگ و مرتبط با پنل پشت فرمان به نظر برسد. 3. قسمت پایین داشبورد نیز دارای زوایای متقارن با قسمت بالایی است. کمی پایین تر یک پایه مخصوص تهویه مطبوع قرار دارد که دارای کلیدهای چرخان و یک قاب فلزی است.اگر به دنبال فروشگاه اینترنتی مناسب برای خرید لوازم یدکی ام وی ام ایکس 33 هستید بدون شک فروشگاه دیجی کار بهترین انتخاب است زیرا بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را می تواند به شما رائه کند.

منبع: خوندنی آنلاین


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۶:۱۵ توسط:مداد موضوع: نظرات (0)