مداد مداد .

مداد

منظور از دوال استریم – Dual Stream در دوربین هایک ویژن چیست ؟

منظور از دوال استریم – Dual Stream در دوربین هایک ویژن چیست ؟

هر دوربین مداربسته  بطور همزمان حداقل دو جریان تصویری را برای دستگاه ضبط NVR یا DVR ارسال می کند .در ادامه در خصوص مفهوم دوال استریم دوربین هایک ویژن توضیح می دهیم .


استریم چیست ؟


استریم – Stream یا جریان مدار بسته شامل چند مشخصه مهم تصویر است که توسط کاربر تنظیم می شود .از جمله مواردی که در استریم هر دوربین تنظیم می شود می توان به رزولوشن تصویر ،سرعت تصویر برداری ،فرمت فشرده سازی ، بیت ریت و مشخص کردن کیفیت تصویر اشاره کرد .برای تنظیم هر استریم باید تمامی موارد ذکر شده را تنظیم کرد .

منظور از دوال استریم Dual Stream در دوربین هایک ویژن چیست ؟

بیشتر بخوانید:  تی وی تی      پکیج دوربین مداربسته

 

دوال استریم به چه معناست ؟


مفهوم دوال استریم به معنای ارسال همزمان دو استریم مستقل توسط دوربین مدار بسته است . دستگاه ضبط شامل DVR یا NVR هر دو استریم را دریافت می کند ، استریم اول یا Main Stream جهت ضبط مستقیم بر روی هارد دستگاه استفاده می شود و استریم دوم یا Sub Stream جهت انتقال تصویر دوربین بر روی تلفن همراه در بستر اینترنت تنظیم می شود .


بالاترین کیفیت و عملکرد دوربین مدار بسته  هایک ویژن  که به دستگاه ضبط ارسال می شود را استریم اصلی یا Main Stream گویند. این استریم جهت ضبط بر روی رکوردر هایک ویژن استفاده می شود .


پایین ترین کیفیت و عملکرد دوربین مدار بسته که توسط کاربر تنظیم شده و به دستگاه رکوردر ارسال می شود ، استریم دوم یا Sub Stream می باشد . این استریم معمولا برای انتقال تصویر دوربین بر روی تلفن همراه از بستر اینترنت استفاده می شود.


همه ی تجهیزات مدار بسته هایک ویژن دوال استریم هستند و می توانند بطور همزمان دو یا چند استرم جداگانه را ارسال و یا دریافت نمایند . کاربر با توجه به نیاز می تواند استریم های مختلف را تنظیم و جهت ضبط ، نمایش و یا انتقال تصویر بر روی موبایل مورد استفاده قرار بدهد .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۴:۱۳ توسط:مداد موضوع: نظرات (0)