مداد مداد .

مداد

وام با سپرده طلا در بانک ملی

وام با سپرده طلا در بانک ملی

 

این وام به ضامن، چک یا سفته نیاز ندارد و طلا تنها ضامن وام است. البته اگر نیازی به وام ندارید و فقط می‌خواهید طلای خود را برای نگهداری در بانک بگذارید، 2.33? از ارزش کل طلا را برای بیمه و بسته بندی پرداخت می‌کنید و طلای شما به بانک واریز می‌شود و یک سند در هر زمان ارائه می‌شود. شما می‌خواستید بروید و طلاهای خود را بگیرید.

 برای هر گرم طلای 17 یا 18 عیار که وام گیرنده دریافت می‌کند، می‌توانید 10 هزار تن وام دریافت کنید. بنابراین برای بدست آوردن 2 میلیون تن باید 200 گرم طلا به بانک بدهید.

 نکته مهم این است که این بانک فقط طلای تزئینی را به عنوان ضمانت وام شما می‌پذیرد و شما نمی‌توانید سکه بگذارید.

 برای دریافت وام باید در سیبا حساب داشته باشید. عدم وجود مطالبات معوق، شرط دیگر دریافت این وام است. هنگام مراجعه به بانک کارت ملی برای پر کردن مدارک خود، حتماً با یک عکاس همراه باشید.

بازپرداخت وام با سپرده طلا در بانک ملی:

 

https://talaparsi.ir/%d9%88%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%ac/

وام‌های دارای سپرده طلا نزد بانک ملی: وام‌ها به هیچ عنوان به صورت اقساطی بازپرداخت نمی‌شوند. وام گیرنده باید کل وام را پس از یک سال به بانک بازپرداخت کند و طلا را بازپرداخت کند، بدون اینکه ماهیانه اقساط آن را پرداخت کند.

 

اما اگر به دلایلی وام گیرنده قادر به بازپرداخت وام نباشد، می‌تواند با پرداخت هزینه سالانه 11? از کل وام، که می‌تواند حداقل برای 4 سال تمدید شود، به بانک مراجعه و وام را برای یک سال دیگر تمدید کند..

 

سرعت گرفتن وام با سپرده طلا در بانک ملی:

به دلیل محدودیت منابع افراد برای دریافت وام جعلی، باید سه یا چهار ماه در صف منتظر بمانند اما به دلیل اینکه شرایط دریافت وام در بانک‌های دیگر بسیار سخت شده است. مردم ترجیح می‌دهند طلای تزئینی خود را برای دریافت این وام در بانک بگذارند، گرچه ارزش طلا بسیار بالاتر از وام دریافتی است.

افرادی که می‌خواهند با وام گرفتن طلا از بانک کارگشایی وام دریافت کنند می‌توانند به یکی از شعب این بانک در خیابان مولوی مراجعه کنند. با ورود به بانک با 2 خط زرد و قرمز مواجه خواهید شد. خط قرمز به معنای گرفتن وام است و خط زرد به معنای تسویه وام است.

 

با پیروی از دو خط از ابتدای شعبه، وی مشتریان را با مراحل مختلف دریافت و بازپرداخت وام در ازای وام‌های طلا آشنا می‌کند. اگر فرآیند ارزیابی طلا به درستی انجام شود، طلای مشتری بسته بندی و لاک می‌خورد. مشتری پس از گذراندن این مرحله به پیشخوان پرداخت مراجعه کرده و وام خود را بهمراه قرارداد اصلی دریافت می‌کند.

 

طبق گفته رئیس شعبه و مردم، روند وام 30 دقیقه طول خواهد کشید.

 

ارائه بانک کارگشایی برای وام‌های دارای سپرده طلا در بانک ملی:

خوشبختانه اکثر مشتریان از کار این بانک راضی هستند اما مشکل آنها در میزان وام پرداختی توسط بانک کارگشایی عمدی است. بیشتر مشتریان این بانک وقتی نیاز فوری به وام دارند، می‌آیند اما از مبلغی که برای طلای خود دریافت می‌کنند راضی نیستند.

به گفته رئیس شعبه کارگشای، بسیاری از افراد برای دریافت وام‌های 100000 یا 200،000 تنی به شعبه مراجعه می‌کنند، اما طبق قانون فعلی امکان افزایش مبلغ این وام توسط بانک وجود ندارد.

در نهایت، اگر بانک مرکزی اجازه دهد سقف اعتبار را برای بانک افزایش دهد، کار بسیاری از افراد کارساز خواهد بود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۷:۰۶ توسط:مداد موضوع: نظرات (0)